Geriausi patiekalai turi būti užbaigiami harmoninga paskutine puikios kavos nata. O Julius Meinl žino, kaip paglostyti kiekvieno gurmano gomurį. Nesvarbu, ar Jūsų restoranas klientus žavi savo modernumu, „Mišelino“ žvaigždutėmis ar nuosaikiu ir tradiciniu stiliumi. Mes suprantame restoranų verslo industrijos subtilybes ir galime padėti sukurti atmosferą, kurioje kiekvienas klientas jausis gerai.
Kiek daug skirtingų elementų restorane turi nepriekaištingai susijungti, kad klientas liktų išties patenkintas. Kvapai, garsai, interjero dizainas, aptarnavimas ir, žinoma…maistas bei gėrimai. Mūsų komanda turi neaprėpiamos patirties šioje dinmiškoje ir konkurencingoje industrijoje.
Mes vertiname sunkumus, kuriuos restoranų verslai kasdien įveikia, kad taptų sėkmingi. Ir suprantame tą džiaugsmo skonį, kai patenkinti klientai sugrįžta vėl ir vėl.
Galite pasinaudoti šiais privalumais:
Julius Meinl CEO
Marcel Löffler
Kava suartina žmones. O ten, kur žmonės kalbasi, diskutuoja, šnekučiuojasi – gimsta geriausios pasaulio idėjos
Ar norėtumėte susisiekti su įgaliotais pardavimų vadybininkais Lietuvoje?
Maistas, ypač Italijoje, yra tikras malonumas. O kava reikėtų mėgautis tik pačia geriausia. Kodėl? Kad atsiskleistų jos tikrasis, autentiškas skonis. Kad ji galėtų Jums švelniai priminti apie maistą, kuriuo neseniai mėgavotės ir pratęstų šį potyrių ritualą.
Restorano L‘limbuto Lukoje, Italijoje savininkas
Cristiano Tomei
Užkėlęs kokybės standartų kartelę pasauliniu lygiu, Julius Meinl nesustoja. Istorinis prekės ženklas ir toliau ieško tobulumo, siūlydamas kavos namams ne tik tvirtą partnerystę, bet ir platų spektrą kavos pupelių, maltos kavos, užplikomos arbatos bei arbatos maišeliuose. Visa tai tam, kad galėtumėte patenkinti kiekvieno Jūsų kliento išrankumą.
Artimas ryšys su klientis yra mūsų verslo filosofijos ašis. Todėl stengiamės susipažinti su kiekvieno restorano vadybininkais, kurių partneriais tampame. Mes pasiryžę padėti Jūsų ambicijoms tapti realybe ir pasiūlyti ne tik puikius produktus, bet ir ekspertinio lygio apmokymus, įrangos priežiūrą bei rinkodaros atributiką patraukiam komunikavimui su esamais ir potencialiais viešbučio svečiais.
Kai galvojate apie komercinius kavos aparatus, mintyse iškyla ikoniško, blizgančio espresso aparato vaizdas. Tačiau mes žinome, kad geram aptarnavimui reikia gerokai daugiau, nei vien šio įrenginio. Viešbučiams mes teikiame viską, nuo medinių arbatos stendų iki kapsulinių aparatų, puodelių, prijuosčių ir kitų aksesuarų. Dėmesys detalėms – mūsų išskirtinis bruožas.