Kas mes esame?

Julius Menl į vieną didžiulę šeimą suburia įvairialypę bendruomenę iš viso pasaulio: nuo kavos ir arbatos augintojų gražiausiuose gamtos kampeliuose iki verslo atstovų, kuriančių modernius kavos namus, restoranus, viešbučius bei kitas prekybos vietas dinamiškuose šiuolaikiniuose miestuose.

UAB „SK Investment“ yra oficialus „Julius Meinl“ produkcijos platintojas Lietuvoje, viešbučiams, kavinėms, barams, restoranams ir biurams teikiantis visas su kava susijusias paslaugas.

Kava ir arbata, kuri džiugina pasaulį

Nors Julius Meinl niekada nepamirš savo šaknų, kilusių iš šeimos verslo Austrijoje, šiandien šis prekės ženklas gerai atpažįstamas kone visame pasaulyje. Julius Meinl Kavos Grupė didžiuojasi turėdama dukterinių įmonių ir vietinių pardavimų partnerių daugiau nei 70-yje valstybių.

Mes suteikiame darbo vietas daugiau nei 1000-ui žmonių su įvairiais gabumais pasauliniu mastu. Mūsų klientai – nesvarbu, jie yra maisto tiekimo, turizmo ar pardavimų industrijos atstovai – betarpiškai pasikliauja mumis, kaip patikimais aukščiausios kokybės kavos ir arbatos produktų tiekėjais bei personalizuotų paslaugų teikėjais.

Net 40-yje šalių mūsų kompanija reitinguojama tarp TOP 3 aukščiausios klasės kavos prekės ženklų premium lygio gastronomijos kategorijoje. Nors mūsų pagrindinė rinka susitelkusi Austrijoje, Italijoje, Rusijoje ir kitose Rytų Europos valstybėse (tame tarpe ir Lietuvoje), mes mielai aptarnaujame klientus net Viduriniuoe Rytuose. Ir tai dar ne riba…

Julius Meinl kava kasdien mėgaujasi net 5 milijonai klientų visame pasaulyje. O tai reiškia, kad kasmet daugiau nei 2 milijardus žmonių padarome laimingesniais.

Susisiekite

Ar norėtumėte susisiekti su įgaliotais pardavimų vadybininkais Lietuvoje?

Skrudiname Austrijoje ir Italijoje

Julius Meinl būstinėje Grase, Vienoje yra skrudinimo gamykla, specializuota pupelių skrudinimui pagal tikrąsias Vienos tradicijas. 2005-iais įkūrėme modernizuotą skrudinimo gamyklą Vičencoje, Šiaurės Italijoje. Čia pupeles strudiname Itališku stiliumi – kiek tamsiau ir intensyviau.

Šios dvi skrudinimo gamyklos leidžia patenkinti kiekvieno kliento specifinį skonį.

Prekės ženklas, gerbiantis ilgametes tradicijas

Julius Meinl yra Vienos Kavos Namų Kultūros vėliavnešys nuo 1862-ųjų. Būdami pirmaisiais profesionaliais kavos skrudintojas Europoje, nestokodami polėkio inovacijoms mes sukūrėme klestinčią kavos kultūrą įvairiausiems verslams iš viso pasaulio. Kokios mūsų vertybės? Patirtis, aukščiausios lygos kokybė ir nepriekaištingas aptarnavimas.

Vizija, kuria sekame

Julius Meinl yra Nr. 1 aukštos klasės kavos ir arbatos prekės ženklas maitinimo bei aptarnavimo industrijoje pasauliniu mastu.

Misija būti naudingais

Norime paversti pasaulį geresne vieta gyventi.

Kavos ir arbatos produktai

Ieškote geriausių kavos pupelių? O gal rinktinės arbatos maišeliuose? Galbūt norite išmėginti naujus netikėtus kavos receptus? Susipažinkite su mūsų plačiu asortimentu.

Aptarnavimas ir pagalba

Auginate savo verslą ir norite jį pakylėti į auštesnį lygmenį? Mes šventai tikime nuoširdžiomis, ilgalaikėmis partnerystėmis ir galime pasiūlyti viską, nuo personalo apmokymų iki reguliarios priežiūros ir net smulkiausių detalių, tokių, kaip meniu bei kiti aksesuarai.

Vienos Kavos Namų Kultūra

Tiek turistai, tiek vietiniai Austrijos sostinės gyventojai neatsispiria Vienos kavos namų malonumams. Užburianti atmosfera, prabangi aplinka ir dėmesys detalėms sukuria šią unikalią kultūrą, kurios neįmanoma sulyginti su niekuo kitu pasaulyje.

Story of the Julius Meinl logo

What exactly is that famous logo? The Julius Meinl logo shows a young man wearing a ‘fez’, which is an Arabic/Turkish head covering in the shape of a blunt felt cone with a tassel.

This is an homage to the story of how coffee came to Vienna. Legend has it that in 1683, Georg Franz Kolschitzky, imperial messenger, interpreter and businessman, obtained some sacks of coffee left behind after the Turkish siege of Vienna and used them to found the first Viennese coffee house, “Zur blauen Flasche”.

The original logo was created by Viennese poster artist, Josef Binder. In 1924, he was asked to create a fictional character to represent the Georg Franz Kolschitzky story. Binder drew a young Ottoman coffee expert raising a cup to his mouth.

Matteo Thun, the internationally famous designer who recreated the logo in its current monochrome red, greatly simplified form in 2004, said that the historic logo templates reminded him of Viennese Baroque angels and incorporated this into his design.

Not only was Thun responsible for the redesign of the logo, but also for translating his ideas into 3D form. A ‘red fez’ takes centre place in his designs, found upside down in the form of Julius Meinl cups, jugs and glasses.

Paieška